El passat 25 de gener, els alumnes de segon curs de Gestió Administrativa va tenir l’oportunitat de visitar l’Ajuntament de Lleida, acompanyats per la Regidora, Sra. Neus Caufapé, on van explorar diversos aspectes de l’àmbit municipal.

Durant la visita l’alumnat va conèixer la seva història, recorrent els passadissos de l’Arxiu Municipal i explorant les seves valuoses col·leccions. A més, va tenir accés privilegiat al Museu de l’Ajuntament, on va poder apreciar les relíquies i testimonis de la història local, tot i que la part fonamental de la visita es va centrar en la composició i el funcionament del Ple Municipal, l’òrgan decisor de l’Ajuntament.

L’exploració de l’Administració Local en un entorn real ha estat una experiència molt enriquidora ja que ha contribuït a que els nostres alumnes puguin connectar els coneixements teòrics i pràctics, proporcionant una major comprensió i coneixement de la vida municipal de la nostra ciutat.