L’alumnat del CFGS d’administració i finances i del CFGM de gestió administrativa, van participar en el Grow Day #LleidaDigital, una jornada organitzada per Sembrats i la Fira de Mollerussa. Aquest esdeveniment va ser una oportunitat per aprendre i inspirar-se en temes com la transformació digital, l’emprenedoria i el lideratge, conduït per experts destacats com Jordi Tudó i Marina Pérez. L’inici de la jornada va ser marcat per un discurs d’Alae El Arnouki sobre empoderament juvenil i expectatives de futur.

Destacant la diversitat d’experiències empresarials, els estudiants van veure una taula rodona amb emprenedores de renom com CiStore i Ezvit810, a més de professionals del món artístic i de la moda. A més, van tenir l’oportunitat d’escoltar ponències sobre lideratge i transformació digital, amb la presència de noms com Zoe Valero i Marta Duran, que van compartir les seves experiències i visió del sector. La jornada va concloure amb paraules motivadores de Paco Lorente, un referent en màrqueting digital, que va donar orientació als participants per al seu futur professional.

La participació dels estudiants en aquest esdeveniment va enriquir el seu coneixement i els va proporcionar una visió més ampla del món empresarial actual. Amb l’oportunitat de connectar amb professionals destacats i aprendre de les seves experiències, els alumnes van adquirir eines i inspiració per afrontar els reptes del futur amb confiança i determinació.