Els/les alumnes de l’IFE vam celebrar el Halloween amb una jornada d’activitats col·lectives que s’inicià amb l’elaboració de l’esmorzar, l’ambientació de l’espai i la confecció de mascaretes temàtiques.

El refrigeri, ideat i elaborat per l’alumnat, consistí en: Taüts de crema de cacau, Plàtans fantasma, Aranyes de galeta Oreo, Mandarines- carabassa de Halloween, Escombres de bruixa de formatge i Cervells de raïm.
L’espai estava ambientat i decorat amb motius de Halloween i Castanyada ideats i realitzats per l’alumnat: garlandes de fantasmes, globus monstruosos, teranyines gegants, pots de vidre- mòmia i espais de decoració clàssica de Castanyada amb fulles, troncs i ninos i caragols fets amb castanyes.

Les originals mascaretes reproduïen motius de tardor i Castanyada així com motius tenebrosos de Halloween.
Després d’aquest esplèndid inici de dia,vam tenir l’oportunitat de gaudir del Túnel del terror organitzat pels veïns del Secà, els quals agraïm el tracte rebut i la dedicació en la nostra visita, on vam tindre l’ocasió de viure una experiència diferent, terrorífica, i vam poder divertir-nos fotografiar-nos en un ambient distès i desenfrenat.

En la visita guiada ens van detallar la història de la Torre Queralt, indret on es situa tot; de cada element de decoració utilitzat, i de la
procedència dels mateixos, millorant any a any i afegint elements cada vegada més espectaculars com la guillotina. És un túnel per tots els públics, però de nit encara és molt més espectacular i imponent.

El seu principal objectiu és promocionar el barri, i vist l’enorme èxit
obtingut de visites segur que han contribuït a aconseguir-ho.

Vam acabar la jornada a l’institut amb un “photocall” ambientat i
música per completar un dia rodó!!