Avui, dimarts 17 d’octubre, l’Escola del Treball de Lleida ha tingut l’honor de rebre l’empresa multinacional ICG Group en el que es podria descriure com una jornada de treball fructífera. Aquesta trobada prometedora ha estat un pas important per establir una base sòlida de col·laboració entre dues entitats que aposten fermament per la innovació i el progrés.

ICG Group és un grup multinacional que especialitza en la fabricació de solucions tecnològiques d’última generació per a petites, mitjanes i grans empreses en els sectors de l’hostaleria i retail. Des del programari de punt de venda fins als sistemes de gestió centralitzada per a cadenes i franquícies, ICG Group s’ha destacat per la seva innovació i qualitat en els seus productes. El grup està format per set empreses, incloent-hi la seva filial a Amèrica del Nord, ICG Software Corporation, i diverses divisions empresarials, com ara ICG, HIOPOS i CashDro Solutions.

La trobada ha comptat amb la distinguida presència de la Sra. Meritxell Pi, Directora General Financera i d’Acció Corporativa d’ICG, i la Sra. Cristina Purroy, responsable de Recursos Humans. Per part de l’Escola del Treball, hi han estat presents el Sr. Paco González, Director en Cap, la Sra. Olga Castilla, Directora d’Innovació, i el Sr. David Saura, Director de Comunicació i Promoció.

Durant aquesta primera reunió, les dues parts han estat capaces d’explorar diverses oportunitats de col·laboració que poden beneficiar-les mútuament. La sinergia entre una institució educativa destacada com l’Escola del Treball i una empresa líder en tecnologia com ICG Group té un potencial immens per a la creació d’oportunitats de formació, recerca i innovació que poden tenir un impacte significatiu en els sectors en què operen.

Amb aquesta trobada exitosa com a precedent, es preveu que en el proper mes de desembre es durà a terme una nova reunió de treball per seguir explorant les vies de col·laboració i definir projectes concrets que beneficiïn les dues organitzacions i contribueixin al desenvolupament econòmic i tecnològic de la regió.

En resum, aquesta reunió ha obert les portes a una col·laboració fructífera entre l’Escola del Treball de Lleida i ICG Group, i estem ansiosos per veure els fruits d’aquesta aliança en el futur. Seguirem informant sobre els desenvolupaments d’aquesta relació prometedora.