id-7_

L’ID7 és un equip de treball  encarregat de l’acompanyament a l’alumnat en el Desenvolupament de Serveis a les Empreses. l’objectiu final és estimular als nostres alumnes a obrir la seva menbt, a aprendre a observar el seu entorn a través d’una mirada diferent per passar de ser espectadors a activadors i sobre tot, per pendre consciència de les seves habilitats i poder-les utilitzar d’una manera més efectiva.

objectius id7

1.- Professionalitat

La professionalització de la transferència del coneixement del nostre alumnat i professorat a les empreses.

2. Projectes reals

La possibilitat que el nostre alumnat treballi amb projectes REALS que cobreixin necessitats REALS de les empreses.

3.- Empresa

Col·laboració amb les empreses i entitats per treballar i enriquir-se mútuament per aconseguir un producte final de millor qualitat.

com_accedir id7

Si sou una empresa o institució i us agradaria desenvolupar alguna idea que tingueu al calaix i necessiteu un equip per avaluar-la, millorar-la o estudiar-la podeu contactar amb nosaltres omplint el següent formulari:

contacta
Projectes_Colaboracions-id7

Les iniciatives de l’ID7 es poden classificar en dos categories:

Són iniciatives i projectes concrets i finalistes que les empreses o entitats ens proposen

Són iniciatives de servei amb possibilitat de continuïtat periòdica o no. Bàsicament consisteixen en accions de suport i dinamització d’esdeveniments i poden ser dels àmbits:

• de les Xarxes Socials i la comunicació
  • de Protocol