id-7_

L’ID7 és un equip de treball  encarregat de l’acompanyament a l’alumnat en el Desenvolupament de Serveis a les Empreses. l’objectiu final és estimular als nostres alumnes a obrir la seva menbt, a aprendre a observar el seu entorn a través d’una mirada diferent per passar de ser espectadors a activadors i sobre tot, per pendre consciència de les seves habilitats i poder-les utilitzar d’una manera més efectiva.

objectius id7

La professionalització de la transferència del coneixement del nostre alumnat i professorat a les empreses

La possibilitat que el nostre alumnat treballi amb projectes REALS que cobreixin necessitats REALS de les empreses

Col·laboració amb les empreses i entitats per treballar i enriquir-se mútuament per aconseguir un producte final de millor qualitat

com_accedir id7

Si sou una empresa o institució i us agradaria desenvolupar alguna idea que tingueu al calaix i necessiteu un equip per avaluar-la, millorar-la o estudiar-la podeu contactar amb nosaltres omplint el següent formulari:

contacta
Projectes finalitzats-id7

Ruta de l'aigua del Segrià Sec

Senyalització amb piques i panells informatius d’un itinerari per a la descoberta de la ruta de l’aigua pels secans de la comarca del Segrià.

Curs 2016-17

CFGS d’Educació i Control Ambiental

Iter Seek. Control i seguiment de curses per geolocalització

Disseny i desenvolupament d’una aplicació per al control i seguiment per geolocalització de curses atlètiques, de muntanya, amb bicicleta, BTT, moto, quad, etc.

Curs 2014-15

CFGS d’Automatització i Robòtica Industrial

35 Talent Labs Bimbamroi

Dinamització d’esdeveniments TMDAYS (Talent Marketing Days) en les xarxes socials.

Curs 2016-17

CFGS de Marketing i Publicitat