Excursió al Bosquet de la Bordeta per preparar Halloween i connectar amb la Naturalesa

A principi de mes, l’alumnat d’IFE ha gaudit d’una visita al Bosquet de la Bordeta, una experiència diferent que va combinar activitats de ioga i preparació per a la decoració de Halloween del mateix Bosquet on formem part d’una col·laboració. Aquesta sortida va permetre als estudiants connectar amb la naturalesa i fomentar la seva creativitat i cohesió de grup.

El matí assolellat va començar amb un tranquil passeig pel bosquet, on vam tenir l’oportunitat d’explorar i conèixer l’espai natural que més tard s’utilitzarà per a la decoració de Halloween. Acompanyats de tot el professorat i equip IFE, els i les estudiants van aprendre sobre la cultura de la pràctica del Ioga i van apreciar la bellesa de la naturalesa que els envoltava.

Després de l’exploració del territori, es va procedir amb una sessió de Ioga enmig del bosc dirigida per la Saray. Amb la seva guia constant com a instructora, tots els presents vam practicar postures i tècniques per connectar amb la nostra ment i el nostre cos. Aquesta activitat va ser una oportunitat perfecta per aprofundir en la relació entre la naturalesa i el benestar personal.

Així doncs, estem encantats de veure com hem après a apreciar l’entorn natural i com ho podrem reflectir en la seva decoració de Halloween.

Aquesta excursió al Bosquet de la Bordeta no només va ser educativa sinó també divertida i significativa per l’alumnat. Ells/es estan ara més connectats amb la naturalesa i entusiasmats/es amb la propera celebració de Halloween, on podran mostrar la seva creativitat i les habilitats apreses en aquest dia.

Des de l’IFE estem orgullosos de proporcionar al nostre alumnat oportunitats úniques com aquesta que promouen l’aprenentatge actiu, la connexió amb l’entorn i on busquem la creació de sinergies amb els continguts dels mòduls.