En el marc de la formació professional, és fonamental que els joves coneguin el funcionament de les institucions que influeixen en les seves vides i finances. Per aquesta raó, un grup d’alumnes d’un cicles formatius de grau mitjà de gestió administrativa i de grau superior d’administració i finances, van tenir l’oportunitat de visitar l’Agència Tributària i conèixer de primera mà el seu treball i serveis.

Durant la visita, els alumnes van poder aprendre sobre la importància de complir amb les seves obligacions fiscals i conèixer els diferents serveis en línia que ofereix l’Agència Tributària. A més, se’ls va explicar el procés de declaració d’impostos i com aprofitar les eines digitals per a estar al dia amb les seves responsabilitats fiscals.

La visita va resultar ser una experiència enriquidora per als alumnes, els qui van poder comprendre la importància de la planificació financera i l’organització de les seves finances personals. A més, l’experiència els va permetre conèixer les opcions que tenen a la seva disposició per a complir amb les seves obligacions fiscals de manera eficient i senzilla.

En resum, la visita a l’Agència Tributària és una excel·lent oportunitat perquè els joves aprenguin sobre la importància de complir amb les seves obligacions fiscals i millorin la seva educació financera. Un pas important cap a un futur financer més segur!