Els alumnes i les alumnes de segon curs de l’ IFE Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic i, dins de la metodologia de treball per projectes, han iniciat el Projecte “Barris de Lleida” realitzant diferents activitats i visites pel barri en què se situa el centre: El Clot.

En diferents sortides i de forma vivencial, han recorregut els seus carrers i carrerons per tal d’ ubicar i trobar diferents espais d’ interès històric i comerços locals. Amb l’ interès de conèixer més de prop alguns d’ ells, l’ alumnat ha entrevistat alguns treballadors d’ establiments coneguts i amb una llarga trajectòria a la ciutat: la botiga d’animals Cal Quico, l’ herboristeria Casa Ramis i el supermercat Condis, entre d’altres.

Les activitats han tingut continuïtat a l’ aula en els diferents mòduls que componen el curs: Atenció al Client, Marxandatge, Organització de les empreses, Ús d’ establiments i Serveis, etc.

A través de la lectura de notícies han pogut conèixer la seva interessant història marcada per l’ activisme dels seus veïns i veïnes, i que des dels anys 70 ha marcat la transformació del barri. Avui, l’ alumnat ha tingut l’ oportunitat d’ entrevistar al seu President, el Sr. Manel Rodríguez, qui ha explicat algunes anècdotes i la seva tasca a temps complet dins de l’ Associació AVV Clot i Confluències,  al servei dels veïns i veïnes.

Manel Rodríguez, President de l' Associació de Veïns/es Clot i Confluències