El passat dimecres 13 de març, l’alumnat de 2n d’IFE en Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic van poder participar de l’activitat promoguda per la Paeria a través del programa Educació a l’Abast: “Jocs d’estratègia, lògica i percepció espacial” a la Ludoteca del Centre Històric

En aquesta jornada, els alumnes van tenir l’oportunitat de participar en una varietat de jocs de taula, explorant i desenvolupant habilitats clau com l’estratègia, la lògica i la percepció espacial.

L’alumnat va poder gaudir d’una activitat lúdica que complementa els continguts treballats a l’aula, oferint una perspectiva pràctica i divertida per consolidar els coneixements adquirits. A través dels jocs de taula, els alumnes van posar a prova les seves habilitats.

Moltes gràcies a l’equip de la Ludoteca del Centre històric!