La 30a edició dels Premis Porc d’Or va tenir lloc el passat 20 d’octubre de 2023 al Palau de Congressos La Llotja de Lleida.

Amb motiu del 30è aniversari, aquesta ha estat una gala carregada de novetats tan importants com la presentació d’un nou disseny d’estatueta i guardons nous. Es reconeix l’esforç dels ramaders no només en aspectes productius d’elevada importància econòmica, sinó també aspectes més vinculats a la sostenibilitat mediambiental, la sanitat i el benestar animal.

El cicle d’assistència a la direcció, l’alumnat de segon curs, va tenir l’oportunitat de participar i col·laborar des del vessant dels mòduls d’organització d’esdeveniments i protocol. Assistint-hi en més de quatre hores i poden formar part de l’organització en l’arribada dels assistents, guardaropia, i visualitzant l’acte d’entrega de premis.

Una grata experiència que amplia la formació més enllà de l’aula.

Vegeu aquí unes fotografies de la nostra participació.