Els passats dies 15 i 16 d’octubre, l’alumnat de segon curs del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat va presentar el seu projecte número 1. La presentació la van portar a terme davant dels gerents de l’empresa DGallery i de l’equip docent del cicle.

El projecte, que té per títol “Anàlisi del sector del màrqueting i la publicitat a les terres de Lleida”, consisteix en fer un estudi i anàlisi de les empreses relacionades amb el sector del màrqueting i la publicitat a les terres de Lleida. Quin valor ofereixen i com es posicionen al mercat.

Tots plegats, vam gaudir de la presentació de 14 projectes, on l’alumnat va poder mostrar el que havia après i com donava resposta a la qüestió inicial.

L’equip docent vol agrair a l’empresa DGallery el seu esforç i la seva implicació en el projecte.

També vol agrair a l’alumnat el seu treball i l’actitud davant aquest nou repte de treball i aprenentatge per projectes ABP.