Mario Kart Wii

Mario Kart Wii és un joc de carreres multijugador de la franquicia Mario Kart per a la consola Wii, desenvolupat per Nintendo EAD. Mario Kart Wii conserva la premissa tradicional de la franquicia, amb els jugadors que seleccionen els personatges de Mario per utilitzar-los com a conductors juntament amb vehicles temàtics.

Amb més de 37 milions de còpies venudes del joc, Mario Kart Wii és el segon joc de Wii més venut (després de Wii Sports) i el joc de Mario més venut per a la consola Wii.

El joc està plantejat en mode torneig de 4 jugadors. Cada jugador competirá contra els altres tres per ser el primer.

En la partida hi participaran també 4 robots (IA) els quals no conten a la taula classificatòria per tant, la posició al final de la partida es compararà únicament entre els jugadors, excloent als robots.

Es jugaran tres partides d’uns 3 a 5 minuts i passarà a la següent ronda aquell que guanyi més punts en el total de les tres partides. La disposició de punts per partida és la següent:

• 1r lloc – 100 punts
  • 2n lloc – 75 punts
  • 3r lloc – 50 punts
  • 4t lloc – 45 punts

L’organització de l’ETGAMES publicarà els jugadors i jugadores que han de competir i l’ordre en el qual ho faran. Si un participant no es presenta en el moment de la competició implica la pèrdua del torneig i l’eliminació definitiva.

Les regles són molt elementals i podrien no recollir totes possibles situacions i per això preguem per tal que l’ètica i el sentit comú ens il·luminin.

L’organització pot ampliar, reduir o modificar les següents indicacions si ho considera necessari per garantir el desenvolupament del torneig.

Tots els participants hauran de respectar el material utilitzat i es deuran evitar els moviments i gestos bruscos que se solen fer en els jocs de curses.

En general, no es permet desconcentrar, molestar o dificultar el joc d’un participant quan competeix. Cal respectar el joc de tothom.

No es permeten complements acoblats als comandaments.

Torneig

• Competició en format de torneig
  • Es faran 3 partides per ronda d’un màxim de 4 jugadors/es
  • El jugador/a que puntua més amb la suma de les tres partides passa a la següent ronda.

Si vols practicar pel torneig necessites disposar de la plataforma Wii i el joc Mario Kart.

• En aquest torneig podran participar les persones que pertanyin a la comunitat educativa de l’institut Escola del Treball de Lleida amb els següent perfil de la comunitat educativa:
    • Alumnat
    • Professorat/PAS
  • L’organització del torneig pot decidir no admetre una persona en la competició per motius disciplinaris o d’altres.
  • Per participar cada jugador/a ha d’omplir i trametre el següent formulari d’inscripció:

Enllaç al formulari

Escola del Treball