L’alumnat de 1r i de 2n d’IFE han assistit a la representació de les obres de teatre “Max in Love” i “Max a escena” al Teatre de l’Escorxador.

Es tracta d’un programa d’educació afectiva – sexual i de prevenció de consum de tòxics impulsat per l’Ajuntament de Lleida i adreçat als/les joves. A través del teatre, aborda de manera integral la sexualitat i l’afectivitat incloent els aspectes fisiològics, culturals i socials,així com la promoció de reflexió i esperit crític davant de situacions de risc.

L’obra tracta la igualtat de gènere, la presa de decisions, la influència i la pressió de grup d’iguals amb un to realista alhora que fresc i desenfadat convidant a la reflexió i el debat.

El projecte, molt ben valorat per l’alumnat, afavoreix la continuïtat de la reflexió dins l’aula incloent una guía didàctica adreçada al professorat per l’abordatge en sessió de tutoria dels temes proposats.