L’alumnat de 2n de L’IFE d’auxiliar de vendes i atenció al públic del nostre centre va anar a veure MAX IN LOVE, al Teatre Escorxador de Lleida, el dia 6 de març de 2024.

Aquesta obra que tracta els conflictes que es poden donar en l’adolescència durant un curs escolar i com es poden afrontar, no va deixar indiferent al públic assistent. El fet de ser interpretada per actors de la seva mateixa edat, va facilitar la proximitat i la connexió amb temes com: les drogues, les relacions de parella, els estigmes, les diferents orientacions sexuals, embarassos no desitjats, el gènere no binari, entre d’altres.

Per acabar, l’alumnat va poder-se fer una fotografia amb els joves actors de l’obra. Va ser una jornada de reflexió molt interessant tan pel professorat com per l’alumnat.