L’alumnat de 1r curs del CFGS Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat ha visitat l’empresa Mevet del grup Vall Companys, en el marc de la Setmana del Talent organitzada per la Fundació Princesa de Girona, “

Mevet dissenya y produeix els medicaments per a animals que necessita el grup Vall Companys que, com sabeu, és una corporació lleidatana líder en producció porcina i avícola .

Les instal·lacions de Mevet són capdavanteres i compleixen amb els principis i directrius de les Normes de Correcta Fabricació (NCF) establertes en la legislació Europea. A més, Mevet disposa de laboratoris d’anàlisi fisicoquímica i microbiològica, amb tècniques acreditades per ENAC complint la normativa UNE – EN ISO/IEC 17025.

Des d’aquí volem donar les gràcies a l’empresa per l’excel.lent atenció rebuda i pels coneixements que van compartir amb l’alumnat del cicle formatiu.