L’alumnat del cicle de grau superior d’ECA va organitzar dintre del marc de la setmana d’Educació Ambiental del centre una activitat per a l’alumnat d’IFE. Aquesta activitat va consistir en una caminada al Parc de la Mitjana de Lleida, on l’alumnat de 1r, 2n i 3r, juntament amb el professorat va poder gaudir del paisatge d’hivern del que seria l’anomenat pulmó de Lleida, ja que es troba allunyat de la contaminació de la ciutat.

Durant la caminada, van poder observar petjades d’animals que hi habiten com poden ser les guineus, porcs senglars i teixons. També de les capses dels ocells i dels ratpenats.

De la mateixa manera, també van poder veure els pous d’aigua de la Sant Miquel i van aprendre diferents recursos per no malbaratar l’aigua a través d’un “memory” creat per l’alumnat d’ECA.

Va estar una experiència valorada de manera molt positiva per l’alumnat i professorat de l’IFE que va acabar amb un esmorzar al parc i estona lliure, que va ser aprofitada per tirar-se per la tirolina.

Una jornada d’aprenentatge combinada amb molta diversió, que s’espera que es pugui repetir quan faci més bon temps.