move_or_die_1

Move or die

Move or Die és un videojoc competitiu en el qual cada jugador/a controla un jugador/a la vida es redueix ràpidament, si el jugador/a deixa de moure per un moment es regenera si reprèn el moviment. S’agreguen diferents regles o modificadors a cada ronda, cada ronda varia entre les maneres. El desafiament sorgeix quan els jugadors/es segueixen movent-se per guanyar, mentre eviten perills com pics o blocs que cauen. Els jugadors/es també poden empènyer entre si.

El joc està plantejat en mode torneig de dos jugadors (1 Vs 1). Cada jugador competirà contra un altre al millor de 3 partides de 10 minuts. Així, el jugador que arribi a 2 partides jugades passarà a la següent ronda.

L’organització de l’ETGAMES publicarà els jugadors/es que han de competir i l’ordre en que ho faran. La no presentació d’un jugador en el moment de la competició implica la pèrdua del torneig i la eliminació definitiva.

A continuació trobareu les regles que regiran el torneig. Aquestes regles son molt elementals i podrien no recollir totes possibles situacions i per això preguem per tal que l’ètica i el sentit comú ens il·luminin.
L’organització pot ampliar, reduir o modificar les següents indicacions si ho considera necessari per garantir el desenvolupament del torneig.

En general, no es permet desconcentrar, molestar o dificultar el joc d’un participant quan competeix. Cal respectar el joc de tothom.

• Configuració del joc

Tots els jugadors/res participaran amb els mateixos ordinadors que seran els que l’organització determini. Donat que el so de l’altaveu estarà desactivat podeu utilitzar auriculars per escoltar els avisos del joc. També podeu portar el vostre ratolí.

La competició es realitzarà partint d’una configuració del joc idèntica per a totes les persones participants.

Torneig

• Serà una competició en format de torneig.
  • Es jugaran partides de 4 jugadors. Si són pocs els participants, es faran partides de 2 jugadors.
  • No s’afegiran BOTS com a participants a la partida.

• Cada partida acaba quan els jugadors/es perden totes les vides o si se superen els 15 minuts de competició. Si es dona aquesta darrera circumstància s’aturarà el joc. El guanyador és el jugador/a amb més puntuació.

• No s’habilitaran nous mecanismes (Mutators).

• Passa a la següent ronda el jugador/a que guanya 2 partides
  •

Si vols practicar pel torneig pots baixar-te la versió portable del joc amb la que es farà la competició. Et recomanem que el configuris igual (fes un cop d’ull a l’apartat de les regles). En cas de no tenir amb qui jugar, sempre pots jugar contra la IA del propi joc.

Accedeix al joc des d’aquest enllaç.

1. Entra en la carpeta “Move Or Die – Portable”
  2. Baixat l’arxiu MoveOrDie.zip.
  3. Descomprimeix l’arxiu.
  4. Entra a la carpeta MoveOrDie i fes click sobre MoveOrDie.exe. Apareix un avís que el joc està desactualitzat però pots continuar i jugar amb normalitat.
  5. Ves a l’opció Jugar localmente i després pots escollir si vols jugar en xarxa o fer una partida individual (Fiesta del sillón)
  6.  A jugar!
  • En aquest torneig podran participar les persones que pertanyin a la comunitat educativa de l’institut Escola del Treball de Lleida amb els següent perfil de la comunitat educativa:
    • Alumnat i exalumnat
    • Professorat (i familiars)
    • Pares i mares
  • L’organització del torneig pot decidir no admetre una persona en la competició per motius disciplinaris o d’altres.
  • Per participar cada jugador/a ha d’omplir i trametre el següent formulari d’inscripció:

Enllaç al formulari

Escola del Treball