69a. Fira de Sant Miquel – 38è Saló Eurofruit
Un any més, estem encantats de poder compartir l’experiència de la visita al certamen més destacat a la ciutat de Lleida.
Al departament de Comerç i Màrqueting aprofitem aquesta visita per donar-li el valor afegit d’una jornada de convivència, on alumnat i professorat dels cicles de grau mitjà i superior fem una sortida conjunta, tot i que amb diferents reptes i propòstes didàctiques.
Per tots ells, és una valuosa oportunitat d’aprenentatge, ja que ens permet la interacció directa amb professionals dels diferents sectors d’exposició, conèixer de primera mà com es gestiona la participació en una fira, els objectius que es fixen i l’impacte esperat o resultant.
Organitzadors i autoritats han valorat satisfactòriament l’edició d’enguany. Tot i les dificultats per les quals passa el sector, especialment afectat per la sequera i l’augment de costos, s’han superat les expectatives tant en resultats comercials com en visitants. Per aquest motiu, és considerat un emplaçament clau per a les transaccions comercials i la promoció local.
Destaquem l’èxit del 2n Congrés BIT, centrat en el desenvolupament de la proteïna alternativa i les noves vies de valorització forestal, amb més de 50 ponents i gairebé 400 inscrits; en un esdeveniment on la biotecnologia i les problemàtiques derivades de la sequera han estat els eixos principals sobre els quals han focalitzat la resta de jornades tècniques i ponències.
Agraïm l’acollida i predisposició de la comunitat professional, oberts a compartir coneixement i experiències, fet que ens motiva a continuar treballant per oferir una FP de qualitat, adaptada constantment a les demandes canviants del mercat laboral.