Els dies 19 i 20 d’octubre, l’alumnat de 1r curs de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat va presentar el seu primer projecte ABP anomenat Laboratori recreatiu.

Amb aquest projecte es pretén introduir als alumnes al món dels ABP i en el del laboratori d’anàlisi i control de Qualitat mitjançant la descripció de 2 procediments normalitzats de treball ( PNT’s). En total vam poder gaudir de 40 experiments curiosos, didàctics i divertits.

Agraïm la presència i les aportacions de la Sra Begonya Garcia, exalumna de la promoció 2018-2019 i que actualment treballa a Forestal Catalana i del Sr Mohcine Nasyr, exalumne promoció 2022-2023 i que treballa a Subproductos Cárnicos Echevarría que van participar com a membres del tribunal durant la presentació dels projecte.

L’experiència va ser tot un èxit! Un cop més els ABP van agafant adeptes!