Petició de portàtil

El centre disposa d’ordinadors portàtils que es poden cedir a l’alumnat . Aquests equips tenen les següents característiques:

Lenovo model 300e
Pantalla tàctil de 11,6″
8GB RAM i 128 Disc dur (SSD)

Aquests equips son propietat del centre i els ofereix a l’alumnat en modalitat de cessió fins a final de curs previ pagament d’una fiança de 100€. Un cop es faci el retorn a final de curs de l’equip se us retornarà aquesta fiança si l’equip no presenta desperfectes que no es puguin justificar. Estan destinats a l’alumnat que disposi d’ordinador propi d’inferiors especificacions, que en aquest moment estigui espatllat o altres situacions similars que ho justifiquin. Els equips porten instal·lat programari lliure: LibreOffice, Shotcut, LibreCAD, Inkscape, Sumatrapdf,  Scratch3, etc. i no podreu instal·lar programari sense la intervenció d’un administrador TAC del centre.

Si esteu interessats, el procediment de petició i cessió és:
  • Fer el pagament de la fiança que s’ha de fer online (amb targeta de crèdit) des d’aquest enllaç: https://tramits.escoladeltreball.cat/
  • Un cop el pagament,  cal omplir el següent formulari incorporant el codi de pagament de la fiança rebut al correu: bit.ly/et_portatil
Posteriorment rebreu un mail per a que passeu a recollir l’equip en cessió fins a final de curs.

Si voleu més informació podeu veure la següent presentació. Aquí podeu trobar una breu guia que us ajudarà a fer el pagament.

Escola del Treball