El passat 11 d’abril, el Centre Escola del Treball va rebre una visita especial del professorat del CPIFP Piràmide d’Osca. La visita va tenir lloc en el marc d’un seminari sobre metodologies actives, amb l’objectiu de conèixer de primera mà com s’organitzen els cicles d’alt rendiment al nostre centre.

Un total de 15 professors del CPIFP Piràmide d’Osca van ser rebuts al nostre centre, interessats en explorar les pràctiques i els models educatius que apliquem. L’esdeveniment va estar estructurat en diferents activitats per tal de proporcionar una visió completa de la nostra metodologia:

La jornada va començar amb una visita guiada al centre, permetent als visitants conèixer les instal·lacions i l’entorn educatiu del Centre Escola del Treball. A continuació, es va dur a terme una sessió informativa sobre el model organitzatiu del nostre centre, posant èmfasi especial en els cicles d’alt rendiment que s’ofereixen.

Després d’una pausa per al cafè, es va donar pas a una sessió de networking en grups. Aquesta activitat va permetre als professors del CPIFP Piràmide d’Osca intercanviar experiències i coneixements amb els nostres docents en àrees específiques com Energies Renovables, Laboratori d’anàlisi i control de qualitat, Família de seguretat i medi ambient, Màrqueting i publicitat, i Assistència a la Direcció.

La visita va ser una oportunitat enriquidora per al intercanvi de coneixements i la col·laboració entre els dos centres educatius. El Centre Escola del Treball es mostra obert a continuar fomentant aquest tipus d’iniciatives que contribueixin al desenvolupament professional del professorat i a la millora contínua de la qualitat educativa.