Dins de l’ acord de col·laboració entre l’ INS Escola del Treball i el gimnàs Ekke, els alumnes de primer curs del cicle adaptat en Auxiliar en vendes i atenció al públic gaudeixen dels beneficis de l’ esport amb la pràctica setmanal a les mateixes instal·lacions.

L’ activitat ha tingut una rebuda satisfactòria entre l’ alumnat qui cada dimecres acut al gimnàs per practicar una hora d’ esport. Durant cada sessió son dirigits per un tècnic que s’ encarrega de motivar, guiar i ensenyar la tècnica de cada activitat.

La iniciativa promoguda pel centre forma part del programa del mòdul Vida Saludable i Cura d’ un mateix per tal d’ incentivar la pràctica de l’ esport entre els alumnes. Tot i que coneixen bé els beneficis que això comporta, quina millor forma d’ experimentar-los a través de la seva pràctica.

Aquest primer trimestre l’ alumnat ha tingut la oportunitat d’ assistir a diferents classes de cycling. És un esport exigent però les classes s’ adapten al nivell i al ritme de cadascú.
Després de cada classe, arriben cansats però satisfets i, la seva pràctica constant comença a donar fruits. Ja esperen amb ganes la tornada després de les vacances de Nadal.