A la primera edició dels premis, realitzada el 16 de setembre i emmarcada dins la trobada internacional de Química, Expoquimia, s’han lliurat 10 premis en tres categories: projecte més viable, projecte més sostenible i projecte més innovador, entre els projectes de cicles formatius de la família química de grau mitjà i de grau superior.

Els alumnes de l’INS ESCOLA DEL TREBALL han guanyat 3remis de pls 10 amb els projectes:

• 1r PREMI a la categoria de projecte més viable:

LA QUÍMICA CRIMINALÍSTICA redactat per Fàtima Ezzhara Boulal, Mireia Duró Giribet. i Ma. Pilar Sillué Jimenez

• 2n PREMI a la categoria més sostenible:

DISSENY D’UN LABORATORI D’ANÀLISI DE PINSOS PER ANIMALS redactat per Mochine Nasyr, Juan Antonio Sánchez i  Victoria Vidal

• 2n PREMI a la categoria més innovador:

IOGURT ENRIQUIT AMB ALGA ESPIRULINA per Desiree Sedano Torres i Fatima Ezzhara Boulal

Enhorabona als alumnes premiats i a l’equip docent de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat per la seva bona feina, una vegada més es fa notar el valor afegit del treball basat en projectes ( cicles ABP).