El Departament d’Educació, Direcció General de Formació Professional ha signat un conveni amb el Col·legi Oficial de Químics de Catalunya. Entre els compromisos d’aquest conveni està la realització d’un concurs anual amb l’objectiu de premiar els millors projectes de la família professional de química.

A la segona edició dels premis, realitzada el 17 de novembre i emmarcada dins la “Setmana de la Ciència”, s’han lliurat 9 premis en tres categories: projecte més viable, projecte més sostenible i projecte més innovador, entre els projectes de cicles formatius de la família química de grau mitjà i de grau superior.

Els alumnes del CFGS de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat de l’INS ESCOLA DEL TREBALL han guanyat 2 premis dels 9 amb els projectes:

• 1r PREMI a la categoria de projecte més viable:

SHAKE IT AND DRINK: SUCS ENRRIQUITS AMB SUPERALIMENTS, CHLORELLA I PROBIOTICS redactat per Franc Malràs, Victòria Vidal i Rachida El Yagoubi

• 2n PREMI a la categoria més sostenible:

ZHERES: COSMETICA NATURAL redactat per Doris Eveling Córdova i Adrià Closa

Enhorabona als alumnes premiats i a l’equip docent de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat per la seva bona feina, una vegada més es fa notar el valor afegit del treball basat en projectes ( cicles ABP) i el talent dels nostres alumnes!