L’alumnat de 1r Curs d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida Destaquen en la presentació del seu primer projecte.

El passat 2 de novembre aquests alumnes van fer la seva primera presentació de projecte amb èxit. Aquesta fita és un testimoni del seu treball dur, aprenentatge actiu i l’excel·lent formació que reben en aquest cicle.

La metodologia activa d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) que caracteritza la nostra escola va ser clau en aquest èxit. El projecte va implicar la col·laboració amb dues empreses destacades en el camp de les energies renovables: Becquel i Electro Muntatges Castan Castillon. Els estudiants van treballar en l’electrificació bàsica d’un habitatge, una tasca que requereix coneixements tècnics sòlids i habilitats pràctiques.

Malgrat els nervis comprensibles, els estudiants van demostrar un treball robust i ben fonamentat en els aspectes tècnics. La seva presentació va ser una oportunitat per mostrar les seves habilitats i coneixements adquirits durant les primeres setmanes del cicle. Tant l’escola com les empreses col·laboradores es van sentir impressionades per la qualitat de molts dels projectes presentats.

Aquesta experiència va ser una oportunitat enriquidora per als estudiants, que van rebre un feedback positiu i professional de les empreses visitants en el camp de l’electrificació d’habitatges i, en general, en qualsevol projecte d’energies renovables. Felicitem a tots els estudiants per aquest èxit i esperem amb interès les seves futures contribucions en el camp de les energies renovables.

Moltes gràcies a les empreses Becquel i Electro Muntatges Castan Castillon per la seva col·laboració i suport. Aquesta presentació de projecte és només el principi d’una carrera prometedora per als estudiants del Cicle Superior d’Energies Renovables de l’Escola del Treball de Lleida.