L’alumnat de segon curs del cicle d’energies renovables va presentar el seu projecte número 7 el passat 17 de desembre davant el responsable de l’empresa Badia Energies i la resta de l’equip docent.

Aquest projecte proposa l’electrificació d’un sistema pseudo-industrial mitjançant petita eòlica i específicament s’ha de dissenyar:

• Una nau industrial ó un sistema pseudo-industrial (casa de colònies, granja o explotació agrària) amb els plànols corresponents
  • Es calcularà l’energia demandada elèctrica diària així com la potència d’electrificació
  • Es Calcularà de demanda energètica tèrmica incorporant un sistema de generació tèrmica

La presentació es va dur a terme a la nova aula de formació i l’alumnat, tot i els nervis i el patiment, va demostrar el seu nivell professional.

Bona feina, equips!