L’alumnat de 2n curs del CFGS d’Energies Renovables va presentar davant l’empresa KREUM i l’equip docent el projecte número 7  consistent en l’electrificació d’una industria mitjançant una instal·lació de petita eòlica.  Aquest cicle s’imparteix amb metodologia ABP  íntegrament i compta amb la participació activa de les empreses del sector en el seu procés d’aprenentatge actiu. Així, aquesta presentació oral va servir per validar el treball del nostre alumnat amb l’experiència professional actual i consells dels representants de KREUM i va esdevenir una activitat formativa circular completa.

Les presentacions van tenir un alt nivell tècnic i professional i cal felicitar al nostre alumnat per aquest fet.