El dia 15 de gener a les 12:15h van venir a l’IFE de l’Institut de L’Escola del Treball de Lleida les Educadores Socials de l’Ajuntament de Lleida que formen part de Lleida Jove a oferir un taller a l’alumnat de 4t sobre “El projecte professional i de vida, vol amb destí al món laboral”.

Durant aquest taller es van tractar temàtiques diverses com l’autoconcepte com a procés reflexiu que permet crear la nostra identitat personal i per tant ajuda a l’hora d’elaborar el nostre propi projecte professional i de vida.

Cal dir també que a l’IFE s’està treballant a les hores de tutoria l’autoconcepte i l’autoestima, ja que es creu que és una eina bàsica que permet millorar el desenvolupament personal i professional de tot l’alumnat de l’IFE.

Per una altra banda, una de les altres temàtiques va ser el coneixement dels Canals de Recerca de Feina, molt important també pel citat alumnat, ja que durant aquest curs ja estan cursant les pràctiques en empreses del territori i, aviat, ja tindran el coneixement i les capacitats adients per endinsar-se al món
laboral de forma autònoma.

La jornada va finalitzar amb un taller actiu que va permetre a l’alumnat endinsar-se en coneixement personal i de recerca laboral tenint en compte les singularitats i preferències de cada alumne.