L’alumnat de 2n curs del CFGM d’Activitats Comercials coneix de primera mà com s’organitza un shopping resort com és el de Puerto Venecia a Saragossa, de la mà de Verónica Mainar Lozano, customer service manager de l’empresa gestora immobiliària dels espais.

Tots han gaudit d’una jornada de cohesió de grup, amb aprenentatges i inspiració per als seus propers projectes, aprofitant les decoracions nadalenques dels espais i establiments.

Agraïm molt especialment la completa visita tècnica que ens han ofert des de l’empresa CBRE; ben segur que repetirem experiència!

Un dia esplèndid, on l’alumnat ha capturat els moments més especials de la sortida que properament compartirem a les xarxes ! No us els perdeu:)