L’alumnat del Cicle de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i l’IFE, han continuat amb la tradició de celebrar Sant Jordi amb una decoració única i artística a les instal·lacions de l’institut. Amb aquesta activitat l’alumnat va poder posar en pràctica els continguts treballats d’aparadorisme, a la vegada que van poder crear un ambient festiu entorn la festivitat de Sant Jordi.

La decoració temàtica va incloure elements clàssics de la llegenda de Sant Jordi, amb un drac imponent, una princesa amb un vestit elaborat amb paper artesanal fet pel mateix alumnat, i Sant Jordi triomfant sobre el drac. Les roses i els llibres, símbols emblemàtics d’aquesta festivitat, també van estar presents en l’ambient creat per l’alumnat.

Amb aquesta activitat, l’Institut continua fomentant la participació dels estudiants en activitats pràctiques que enriqueixen la seva experiència educativa i cultural dins i fora de les aules.