L’alumnat de segon curs del CFGS Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat (LACQ) va exposar a finals del mes de novembre, el Projecte 5: Química fina. Cada grup va haver de dur a terme una anàlisi complexa com per exemple la determinació de ferro en vins blancs, de quinina en begudes tipus tònica o de Vitamina C en comprimits nutricionals, entre d’altres. A segon curs, un alumne/a d’aquest cicle formatiu ja és capaç d’obtenir resultats fiables per assegurar el control de qualitat dels aliments i poder protegir els essers vius i la seva salut.

Aquest cop, la convidada a l’exposició va ser la Sra. Anna Sanmartín de La Tagliatella. Des d’aquí aprofitem per felicitar a La Tagliatella en el seu 20è anniversari com a empresa ben establerta i reconeguda a les nostres contrades i li agraïm la seva implicació en la formació de l’alumnat de FP de l’Escola del Treball de Lleida.