El 21 de novembre de 2018 es va celebrar a l’espai claustre la jornada de Speednetworking  on els alumnes de segon dels CF d’Administració i finances, assistència a la direcció, energies renovables, educació i control ambiental van exposar les seves idees de projecte per cercar futurs integrants de l’equip encarregat de desenvolupar-les. La jornada consistia en exposar la idea de projecte en 90 segons  en grups de 4 persones. Al final del procés tots els alumnes podien conèixer les idees de trots els participants. En acabar es va deixar un temps per a fer networking i formar equips de treball. A la jornada hi van participar 30 alumnes i va estar dinamitzada pels membres de l’àrea d’emprenedoria.