Els alumnes de l’ IFE (Itinerari Formatiu Específic) s’ endinsen en l’art surrealista amb l’ exposició al hall de l’ Ins.

El passat divendres dia 5 d’octubre, els alumnes de primer del cicle Auxiliar en vendes i atenció al públic van rebre la visita de Pedro Albejano, artista almacellenc que ha exposat la seva obra al hall de l’escola.

La visita va consistir en una explicació de la seva vida professional i el seu salt cap al món artístic.  Els alumnes van participar-hi activament fent-li una enquesta. Tot seguit, Pedro va realitzar una escultura en viu a partir del dibuix d’una alumna.

El taller va cloure amb la realització de dibuixos inspirats en el surrealisme. L’artista va prendre el compromís d’esculpir el dibuix més votat entre els alumnes.

Aquest taller s’ emmarca dins del mòdul vida saludable i cura d’un mateix  del cicle on els alumnes treballen continguts com les emocions i la seva regulació, entre d’altres. Aquesta activitat també ha permès treballar des d’una altra vessant la identificació i la interpretació de les emocions a través de l’art representat per artistes com Salvador Dalí.