Durant aquest mes de març els alumnes de primer del CFGM d’Activitats Comercials han participat en el Taller de Joves “Dibuixant el teu camí” que s’ha portat a terme a l’Escola del Treball, de la mà de la Psicòloga i Coach Jovita Latorre Saura.

Un taller orientat a treballar les habilitats socials, combinant una part on compartir coneixements i una altra pràctica, amb dinàmiques de grups i treball personalitzat.

Una experiència on la Jovita elss ha proveït de les eines necessàries per:

• Fer-los conscients de les forteses, talents i dons.
  • Comunicar-se de forma més eficient.
  • Saber què els motiva i quins motius els mouen.
  • Escoltar-se a un mateix i als altres.
  • Aprendre a cercar la informació que necessiten per prendre decisions.

Els coordinadors de l’activitat agraeixen a l’alumnat el compromís i la implicació demostrats a cadascuna de les sessions en les quals han participat.

Per últim, destacar la professionalitat a la qual ens té acostumats la formadora Jovita Latorre Saura i que ha captivat a tots i cadascun dels participants.