El passat dimarts 12 de desembre l’alumnat de primer curs de 1r Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat  va fer una jornada de Primers Auxilis al Laboratori de mans de la professora Isabel Ruiz.

Dins a cada projecte, és comú fer visites, jornades i tallers per implementar continguts de la manera més lúdica possible. Així doncs, dins el P2 i amb el marc de la Seguretat al laboratori, es va realitzar una xerrada al voltant dels primers auxilis al laboratori.

L’alumnat es va mostrar molt interessat i participatiu i va aprendre com actuar en cas de talls amb material punxant, cremades químiques, inhalació de gasos, explosió, mareig i va practicar la Posició lateral de Seguretat ( PLS) o com fer una Reanimació CardioPulmonar (RCP) molt important per tal de salvar vides.

Moltes gràcies!