Els alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances, especialització en assegurances, van tenir el privilegi de visitar, el passat 4 de març de 2024, les instal·lacions de l’edifici Technology Delivery Center de l’empresa d’assegurances Zurich, així com el port de Barcelona.

Durant la visita, els alumnes van tenir l’oportunitat d’explorar les diferents plantes de l’edifici, on treballen persones de diverses nacionalitats amb l’anglès com a llengua comuna. Van poder apreciar espais diàfans i acollidors, destinats a promoure la comoditat dels empleats i el treball en equip. A més, l’edifici disposa de diferents serveis com un gimnàs, àrees de recreació, cafeteries gratuïtes a cada planta, sales de reunions i cabines d’insonorització per a trucades telefòniques. Així mateix, com a empresa compromesa amb el medi ambient, es destinen zones de reciclatge a cada pis.

Posteriorment a la visita a les instal·lacions, els alumnes van tenir l’oportunitat de participar en una conferència a càrrec de Gloria Lozano Garcia, Product Owner Senior d’IoT, sobre innovació i projectes actuals desenvolupats en el Zurich Technology Delivery Center. A més, es va oferir una visió més detallada del model empresarial de Zurich a través de la projecció d’un vídeo informatiu, incloent la seva presència global i la quantitat d’empleats.

Seguidament, professors i alumnes es van traslladar al port de Barcelona, on van ser rebuts pel personal responsable, el qual els va explicar la història i evolució del port al llarg dels anys. A més, van tenir l’oportunitat de gaudir d’un recorregut en vaixell, permetent-los observar el port des d’una perspectiva privilegiada, mentre se’ls explicaven les seves característiques, logística i operativitat.

Agraïm especialment a tot l’equip del Technology Delivery Center de Zurich per l’atenció rebuda i el temps dedicat a la nostra visita.