L’alumnat de 1r i de 2n d’IFE han assistit a la representació  de les obres de  teatre “Max in Love” i “Max a escena”  al Teatre de l’Escorxador.

Es tracta d’un programa d’educació  afectiva – sexual i  de prevenció de consum de tòxics  impulsat per l’Ajuntament de Lleida i adreçat als joves que, a través del teatre,  aborda de manera integral la sexualitat  i l’afectivitat incloent els aspectes fisiològics, culturals i socials, així com la promoció de reflexió i esperit crític davant de situacions de risc.

L’obra  tracta la igualtat de gènere,  la presa de decisions, la influència i la pressió  de grup d’iguals amb un to realista alhora que  fresc i desenfadat  convidant a la reflexió i el debat.
El projecte, molt ben valorat per l’alumnat,  afavoreix la continuïtat de la reflexió  dins l’aula incloent una guía didàctica adreçada al professorat  per l’abordatge  en sessió de tutoria dels temes proposats.
Poder gaudir d’una sortida presencial al teatre  ha fet encara més atractiva la proposta.