El passat 16 d’abril, l’alumnat de segon de l’IFE d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic, van tenir l’oportunitat de visitar la comissaria de la Guàrdia Urbana de Lleida. Sota la guia de l’agent Eva, els joves van explorar de prop les funcions, serveis i l’organització interna d’aquest cos policial.

L’Eva, amb la seva experiència i professionalitat, va liderar la visita, compartint informació valuosa sobre les diverses tasques que realitzen diàriament per garantir la seguretat i el benestar de la comunitat.

Gràcies a l’Eva, l’alumnat van poder conèixer de primera mà com s’estructura i organitza la Guàrdia Urbana de Lleida, així com la varietat de serveis que ofereixen als ciutadans. Des de patrullar als carrers fins a gestionar el trànsit i respondre a emergències, els joves van ser testimonis de la feina i la dedicació que caracteritza aquesta institució.

A més d’aprendre sobre les responsabilitats i els reptes del treball policial, els i les estudiants també van tenir l’oportunitat d’explorar les instal·lacions de la Guàrdia Urbana.

Aquesta experiència es tracta d’una activitat complementària de les activitats d’aula de l’MP4: ús d’establiments i serveis.

Des de l’Escola del Treball volem agrair a la Guàrdia Urbana de Lleida, i especialment a l’agent Eva, per la seva acollida i tots els coneixements aportats.