COMERÇ I MÀRQUETING

Alumnes del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials duen a terme una estada formativa en empreses de Thiene.

Quatre alumnes de 2n. d’Activitats Comercials gaudeixen de l’experiència de la mobilitat internacional, realitzant la seva FCT en empreses de la regió del Vèneto a Itàlia.

El projecte està coordinat pel professorat del departament de Comerç i Màrqueting i pel professorat de l’Institut Tecnico Economico e Tecnologico Statale “Aulo Ceccato” de Thiene.

El període d’estada és de 4 setmanes, realitzant la mobilitat internacional de l’FCT en diferents empreses especialitzades en el sector comercial de Thiene.

Els alumnes estaran allotjats amb famílies que tenen fills estudiant a l’Institut “Aulo Ceccato”.

Aquesta estada està subvencionada per fons europeus dins del programa de Mobilitat Internacional Erasmus + Formació Professional, i té el suport de la xarxa Netinvet, xarxa europea de formació i empreses creada amb l’objectiu de proporcionar als joves oportunitats de mobilitat durant el seu itinerari formatiu.

Els primers dies realitzen un programa d’immersió lingüística assistint i participant a les classes de l’Institut “Aulo Ceccato” a Thiene, fan una presa de contacte amb les empreses d’acollida i coneixen la població. Les setmanes restants, inicien les pràctiques d’activitats comercials en les empreses seleccionades del sector comercial. En aquesta ocasió són: Gas Jeans, Cartoleria Al Corso i J.Four Jeans.

Aquests projectes tenen com a objectiu que els nostres estudiants es beneficiïn educativament, lingüística, cultural i personal de l’experiència d’aprenentatge realitzada en un altre país europeu.

Les dades de què disposem pel que fa a les mobilitats internacionals, mostren uns resultats molt positius de l’experiència obtinguda pels alumnes que hi han participat durant els 8 darrers anys i la seva valoració és molt satisfactòria i encoratjadora.

Seguirem treballant i animant l’alumnat a participar d’aquesta magnífica experiència.