El passat 21 de desembre de 2021 es va celebrar la 3ª edició del Makerfest . Una festa del protipatge i de la innovació que un any més s’ha fet en format online que promou la unitat ImpulsFp de la Direcció General de Formació Professional del Departament d’Educació.

L’Escola del Treball ha participat amb 25 alumnes de diferents cicles formatius del centre: CFGS Energies Renovables, CFGS Laboratori d’anàlisi i control de qualitat, CFGS Màrqueting i Publicitat i alumnat de l’IMM.

També van comptar amb el recolzament de cinc professors del centre que feien la tasca de facilitadors guiant a l’alumnat en tot el procés de desenvolupament del repte. Els professorat col·laborador va ser: Cristina Badia, Jodi Cabestany, Olga Castilla, Daniel Escuer i Jordi Ruiz.

El repte va consistir en reduir el malbaratament d’aliments i envasos . L’equip de l’Escola del Treball va presentar una idea de cooperativa per auto abastiment d’aliments i un programa de descomptes amb una moneda anomenada ecoins.

Us adjuntem un vídeo explicatiu del Makerfest