A l’escola del Treball apostem per fomentar l’esperit emprenedor dels joves a través d’accions que impliquin a tots els agents de la societat que ens envolta, professorat i personal del PAS, alumnes i empreses.

Aquest curs la 7a setmana de l’emprenedoria INS Escola dell Treball va tenir com a fil conductor “Joves emprenedors” i va arrencar amb la conferència inaugural de Gala Freixa, cofundadora de Sheedo Paper, que ha entrat a formar part de la llista de la revista ‘Forbes 30 Under 30’, com a referent de joves amb més talent. El 2014, aquesta emprenedora va impulsar una iniciativa per combatre l’impacte mediambiental de la indústria paperera, mitjançant la creació d’un paper per utilitzar i plantar.

L’Escola del Treball ha organitzat tota una sèrie de conferències, ponències, jornades tècniques i tallers. Aquesta edició ha  comptat amb moltes jornades transversals com la de l’empresa Fruvidex i els germans Camí, o les ponències del Chal Jiménez, de la Montse Díaz com a copywriter,de la Noemí Cierco explicant l’espai coworking de la Paeria, la Clara Porta d’Acció, l’Eduard Porta de Promocat Exteriors, l’Òscar Ortega de BTACTIC, i el Joan Sorribes, actor de Pulseres Vermelles.

A aquestes jornades, cal afegir-hi totes aquelles altres més especifiques de cada CF, programades i organitzades pel professorat de cada departament. Entre les quals, el Tast de Formatges amb l’empresa Cal Quitèria o la xerrada de l’Àuria Eritja “Biotec, Biomed, Bioquè?, entre moltes altres.

El dimarts 4 de febrer també ens van visitar les empreses Òptima Business i Randstad on l’alumnat va poder participar d’una nova edició de job-dating.

La Setmana de l’Emprenedoria va néixer amb l’objectiu de compartir amb tota la comunitat educativa i l’entorn empresarial de Lleida, les experiències emprenedores i de generació de talent dels nostres joves, segons la directora de l’Escola del Treball, Neus Caufapé. En aquesta edició s’ha volgut fer un reconeixement especial a tots aquells emprenedors que van començar l’aventura de l’emprenedoria ben aviat.