La setmana del 14 al 18 de març, l’Escola del Treball va concloure la 9a setmana de l’Emprenedoria que aquest any posava l’accent en la sostenibilitat tan necessària avui en dia. Així la setmana s’inicia amb ponents de talla, com el Dani Ramírez, meteoròleg de TV3 que ens va il·lustrar en la necessitat que tenim tots de combatre el canvi climàtic i una millor gestió dels residus. Va acompanyar-lo en Rubén Valls, de l’empresa Cal Valls, un model d’empresa agrària ecològica del nostre territori que ven els seus productes arreu amb el segell ecològic. Multitud de tallers, xerrades i taules xerrades s’han organitzat en els diferents espais del centre. Algunes xerrades es repetien d’altres anys, ja que sempre aporten valor als nous alumnes, com els casos d’èxit d’antics alumnes o bé la taula rodona de directors de RRHH. Altres xerrades i tallers organitzats pels mateixos departament, posen el focus en continguts més específics de cada família. L’alumnat en general valora positivament aquestes activitats perquè els permet copsar el mercat laboral actual sense sortir del centre amb una setmana intensa centrada en els valors emprenedors. Amb aquesta 9a edició clausurada ja pensem en la 10a edició que tindrà lloc l’any vinent i es preveu un gran esdeveniment.