Divendres 4 d’octubre, els alumnes de 2n. del CFGS d’Educació i Control Ambiental dins del Projecte “L’E.T. se sensiblilitza amb el M.A.” van organitza una sortida de coneixença i germanor per als alumnes de 1r. a Sant Llorenç de Montgai, a 35 km de Lleida, on els alumnes de 2n van poder practicar algunes de les tasques que duran a terme com a professionals: el guiatge i dinamització de grups en la natura amb una finalitat educativa, preparant activitats i explicacions que els de 1r van gaudir i aprofitar: reconeixement d’espècies vegetals i animals, taller de rastres animals, joc de sons d’animals, entre d’altres.

A més, molts van descobrir aquest indret fantàstic que tenim tant a prop de Lleida.