Com ja sabeu el dia 26 de Gener és el Dia Mundial de l’Educació Ambiental i com ja és costum hem organitzat un seguit de tallers per tal de celebrar-ho.

Enguany hem comptat amb la participació de l’alumnat de l’IFE que han realitzat tots els tallers que els hem proposat i que han estat:

1. Biodiversitat. En aquest taller hem creat un bosc amb molta biodiversitat, ja que cada alumne ha triat una espècie vegetal i hem confeccionat una xapa amb el disseny de la fulla.
  2. Desforestació. Hem assignat diferents rols a l’alumnat: arbre, guardabosc i llenyataire i amb aquesta excusa i després de córrer una estona hem arribat a la conclusió que és molt més fàcil tallar arbres que aconseguir que tornin a créixer.
  3. La Fauna de la Mitjana. Amb l’ajuda de la càmera 360 i les ulleres de realitat virtual hem pogut gaudir de diferents espais del Parc de la Mitjana on hi havia representacions de diferents animals i l’alumnat, que és molt eixerit, ha sabut identificar quins són els autòctons i quins no.

Tota una experiència!