El dimecres 25 d’octubre, l’alumnat de primer i segon curs de Química i Salut Ambiental (QSA) i Educació i Control Ambiental (ECA) van fer la jornada de convivència al parc de la Mitjana de Lleida.

Aquesta jornada la prepara l’alumnat de segon curs per a donar la benvinguda als companys de primer. Consisteix a realitzar diferents dinàmiques per donar-se a conèixer així com preparar activitats lúdiques relacionades amb el seu cicle formatiu. L’objectiu d’aquesta convivència no és una altra que l’alumnat es relacioni entre si mateix i tinguin un aprenentatge entre iguals. Encara que les activitats sempre agraden a tothom, el berenar de després tots plegats és la millor part! Es comparteixen experiències del cicle, inquietuds laborals, però, sobretot, es donen suport i ànims entre ells.

Tots els alumnes van gaudir i van estar d’acord de què és una molt bona eina per establir relacions entre persones que estan estudiant cicles formatius iguals o de la mateixa especialitat. Tots vam passar una molt bona estona!!