El divendres 17 de novembre l’alumnat de primer curs d’Educació i Control Ambiental va realitzar l’activitat “Descobrim el Parc de la Mitjana” organitzada pel programa Lleida en Viu de l’Ajuntament de Lleida.

Durant el matí l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer els materials que es fan servir en les diferents activitats de Lleida en Viu així com metodologies i tallers relacionades amb l’Educació Ambiental. Finalment també van fer una passejada pel parc per conèixer millor els diferents hàbitats que el conformen i les espècies que hi viuen en aquest, observant així l’estat de conservació de l’ecosistema del bosc de ribera.

L’alumnat va gaudir d’un matí amb bon oratge en aquest entorn natural tan a prop del nostre centre.