El passat 29 de novembre es va realitzar l’acte de difusió del projecte e-mantra amb la participació de les empreses col·laboradores del CFGS de Transport i Logística que acullen alumnat en pràctiques i FPDual, exalumnes del cicle, professorat i actual alumnat en pràctiques.
L’objectiu del projecte ha estat la creació de materials per a la digitalització de l’ensenyament de gestors de transport i logística, ja que, arran de la pandèmia covid19 es va detectar una mancança de materials per al seguiment en metodologia virtual. En l’esdeveniment, s’ha presentat als assistents els avenços després d’un any i mig de treball, que es concreten en:

• La creació d’una guia de metodologies innovadores per ajudar als docents a implantar la formació digital.
  • El desenvolupament d’una eina digital, concretament un test de detecció de necessitats, per a millorar l’experiència de l’alumnat que realitza l’aprenentatge a distància.
  • Elaboració de diferents eines de formació per als gestors de transport, entre les quals es destaca el joc de cartes “Masters of Transport”, un scaperoom virtual i un entorn virtual d’aprenentatge EVA.

Per mitjà del Dissemination Event es dona a conèixer les eines i aplicacions desenvolupades a les empreses convidades, per tal que els puguin ser d’utilitat en el desenvolupament de la seva activitat empresarial en el sector. A més, el seu feedback permetrà dur a terme millores en els outputs del projecte durant la 4a i darrera fase.

El projecte, amb una durada total de dos anys, finalitza el maig de 2023 amb aquesta fase final de pilotatge amb l’alumnat. Un cop testejat i conclòs, els materials desenvolupats es faran públics, i es posaran a disposició de la formació virtual, presencial o bé en model híbrid, arreu d’Europa.
Per més informació 🔗https://lnkd.in/dQjzn-hn