El dimecres divuit de maig alumnat dels cicles d’automatització i robòtica i el cicle especial en fabricació intel·ligent van visitar les instal·lacions de l’empresa Procter&Gamble, una multinacional que en la seva planta de Mequinenza produeix productes d’higiene per a persones.

La visita, fruit de l’estreta col·laboració entre el centre i l’empresa, va ser guiada, entre d’altres, per antic alumnat i part de l’equip de recursos humans.

Inicialment, vam gaudir d’una xerrada on van posar els alumnes en context, fent notori els rigorosos estàndards de qualitat i seguretat que segueix la multinacional. Tot seguit l’alumnat va realitzar un recorregut per la planta, veient tot el procés de fabricació, desde el producte líquid inicial fins al producte final paletitzat.

Fàbriques com aquesta tenen un altíssim nivell d’automatització (robòtica, vehicles no tripulats(AGV’s), visió artificial…) i l’Escola del Treball continuarà formant tècnics capaços d’afrontar els reptes que existeixen en aquest camp, que està en constant evolució.