L’alumnat de 4t d’IFE ha participat d’un Erasmus a Toulouse dins d’un programa de mobilitat Europea.

Acció que ha servit per unir el Lycée Polyvalent Joseph Gallieni amb l’Escola del Treball de Lleida i establir vincles de cara al futur.

Aprofitem des d’aquí per agrair la rebuda i acolliment per part de tota l’organització del Joseph Gallieni, que ha estat immillorable des del primer moment fins a l’últim, ajudant-nos en tot i facilitant-nos molt l’estància.

Vam conèixer els seus espais, des de la residència on ens allotjàvem, passant pel menjador, les aules, el pati, fins els diferents tallers que desenvolupen.

A més, vam fer una aproximació a la cultura francesa començant per l’horari d’àpats, passant per les mobilitzacions ciutadanes a la ciutat per les pensions i visitant els diversos atractius de la ciutat com son: la Halle de la Machine, la Cité de l’espace, el telefèric, els jardins japonesos, el Capitoli, diverses catedrals…

La valoració final de l’estància és veritablement positiva i una experiència inoblidable per totes nosaltres ja que s’han pogut cobrir les necessitats emocionals del grup i potenciar la dinàmica de manera inclusiva en tot moment. Van ser 5 dies intensos en companyia el qual va fomentar la cohesió de grup i que fos possible gaudir al màxim de l’estada.