Del 01 al 05 de febrer de 2021, el nostre institut ha organitzat la 8a Setmana de l’Emprenedoria amb l’objectiu de compartir amb tota la comunitat educativa i l’entorn empresarial de Lleida, les experiències emprenedores i de generació de talent dels nostres joves.
El programa, fruit d’una col·laboració entre alumnat i professorat del nostre centre, s’ha dut a terme conjuntant una sèrie d’activitats proposades d’una banda pels diferents Departaments, d’una altra per l’alumnat del CFGS de Màrqueting i Publicitat (quant a l’organització de la setmana i programació) i d’una altra per la Comissió d’Emprenedoria ( en relació amb la coordinació de l’esdeveniment ).
El servei de biblioteca ha participat en aquesta 8a Setmana de l’Emprenedoria amb una exposició de llibres i revistes del seu fons bibliogràfic sobre emprenedoria.
Us recordem que a la biblioteca teniu a la vostra disposició un ampli fons bibliogràfic relacionat amb aquest tema.